Gött häng!

Idag har jag vart med Andreas och även Adi en stund. Jag & Andreas drog till Adi och kollade in hans nya lägenhet, fett nice! :) Vi hängde där en stund, snacka och spelade Guitar Heroe!  Love it! Lite senare tog vi oss en promenad till stan och satt på en bänk i Betty Backs park en stund. Sedan var Adi tvungen att gå hem och möta sina föräldrar som skulle komma med grejor.

Jag & Andreas drog då hem till mig och chilla en stund. Kollade roliga videos på YouTube och jag tvingade honom även att kolla på "Days of our lives". Jag ska få honom lika insatt som jag! ;)

Nu ska jag nana. Imorgon blir de mattelektion med Andreas igen. :)

God Natt
Kyss och Smek
Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Begreppet

Simon & Lovisa har kommit att bli ett begrepp. Följ två skilda liv som tillsammans kan verka oskiljaktiga. Hihi!