Söndag

Bilder från Backstage i Torsdags! :)




Idag vaknade jag helt mörbultad efter gårdagens Junkfest!! :) Efter att ha sett "Maskinen" på Swania kan man faktist inte vara annat. Det var extremt mycket folk och folk som gärna ville stå så långt fram som möjligt, precis där jag stod, LÄNGST FRAM! ;) Jag hade Oliver som bodyguard bakom mig och hans kompis på ena sidan.
Mitt i framträdanet märker jag att jag tappat skorna också... var ju ingen ide att börja leta efter dem då, vara bara att köra på. När de var slut upptäcker jag att hela golvet är FULLT av krossat glas.. och där står jag barfota. Tack vara Oliver och hans kompis återfår jag mina skor och allt är frid och fröjd igen. Kvällen var riktigt rolig och var värd vart enda blåmärke.... (inkl. de helt blåa knäna)! :P Den får 5 av 5 toasters!! (y)



Ikväll har jag lekt med Emelie & Simon en stund. Vi åt chäps och spelade TVspel..typ.. Var i alla fall roligt, och imorgon ska jag träffa Simon igen, och ev. blir de en tur till Torp med Ems. :)

Nu ska jag se London Ink. och försöka få lite insperation till min kommande tatuering. :)
Hoppas ni haft en bra dag!

God Natt
Kyss & Smek
Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Begreppet

Simon & Lovisa har kommit att bli ett begrepp. Följ två skilda liv som tillsammans kan verka oskiljaktiga. Hihi!