You do the math!


Simon & Lovisa var flitiga besökare på Bibblan! :)

Ja, som de säger i Amerikat, "Do the math"! Jag kan ju rekommendera att göra den under den "vanliga" skoltiden, så slipper du sitta  extra med den på t.ex. Komvux sedan.  De senaste två dagarna har jag lekt lite mattelärare för Andreas som kämpar med matte B (nu tänker säkert många av mina ex-klasskamrater hur fan jag kan hjälpa Andreas som var helt jäkla lost på mattelektionerna, men jag kan faktist tala om att de går alldeles utmärkt! Så de så!) , men vi ska nog få ordning på den med. Ganska kul faktist, kanske borde bli lärare? NOT!

Det känns som att man är ganska hatad om man är lärare. Nu menar jag väl kanske inte att ALLA lärare är hatade, men oavsett hur mycket man gillar en lärare måste man ju hata den pyttelite också lixom. Det är ju ändå en lärare. Men jag hatade nästan inga lärare under gymnasiet. Det var lixom allt (HATA HATA!)eller inget (GILLA GILLA).

I alla fall!! Både Fredag- och Lördagskvällen har jag spenderat hemma i Fritzelkällaren tillsammans med mina dammråttor. Kan ju faktist säga att de va ett jefla tag sedan sist, men jag har i alla fall ägnat mig åt lite Photoshop, och de ska jag göra en stund till innan de är dags att sova. Me Like! :)

God Natt!
Kyss & Smek
Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Begreppet

Simon & Lovisa har kommit att bli ett begrepp. Följ två skilda liv som tillsammans kan verka oskiljaktiga. Hihi!