Har börjat gå upp lite tidigare!

Nu har jag börjat gå upp mellan 11-12 istället för 14. ;) Jag har t.o.m. tagit lite hjälp nu. Ida M ska sova här inatt, så hon kan släpa upp mig imorgon vid 10-tiden, så vi kan kolla på "Days of our Lives".

Igår vart med filmkväll med Emelie, Ida M, David & Kristian. Vi såg Fredag 13:de. idag har jag chillat med Emelie, Ida & Ida. Vad som händer imorgon vet jag ej, är ju inte så att jag behöver gå till skolan direkt.

Idag började ju alla andra skolan, och jag kan faktist erkänna att jag saknar de enormt. Kanske inte alla läxor och så, men att träffa alla i skolan och själva grejen att bara vara i skolan, (och Jenny såklart, men tro inte att ni kommer bli av med mig, jag kommer allt att hälsa på er flera ggr.Höhö! ).

 
Igen, igen, igen!

Nej, nu är de snart sovdags.
Kyss & Smek
Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Begreppet

Simon & Lovisa har kommit att bli ett begrepp. Följ två skilda liv som tillsammans kan verka oskiljaktiga. Hihi!