Stockholm tur - retur

Igår drog alltså jag, Emelie, David & Kristian till Stockholm. Deras kompis Marcus gör lumpen, även min vän Simon gör de, och dom är på samma ställe. Livdgarden utanför Stockholm och det var besöksdag där igår, så det var vårat mission med resan. :)

Emelie & David plockade upp mig vid 5 på morgonen, sedan åkte vi och hämtade upp Kristian. Vi var väl iväg ordentligt vid 5.30. :) Vi var framme i sthlm vid 11-tiden. Kunde nog vart uppe tidigare om de inte var för att vi blev hungriga på vägen och letade efter öppna ställen med mat. ;)

Vid 12 började hela besöksgrejen på Livgarden var faktist väldigt intressant, men jag tror killarna hade mycket roligare att gå runt och kolla på vapen och grejs, men som sagt, jag tycker inte de var helt ointressant. :) Han ju även träffa Simon en snabbis.

På vägen hem åkte vi förbi Västerås och träffade Davids barndomskompis, han joooiiiinade oss på Donken, som var väldans gott efter att ha gårr hungriga väldigt länge. ;) Vi var hemma i Trollhättan vid 22-tiden igen.

När vi kom hem gjorde jag mig iordning snabbt, sedan drog jag hem till Ems för vi fick en väldans lust att dra till Olearys. ;) Det var kul där med, men jag drog mig vid halv två för jag höll på att dö av sömnbrist typ. ;)

Dagen var väldigt rolig, gött att åka mycket bil tycker jag, specielt med bra sällskap. :)

Återkommer med bilder roch videoklipp!

Kyss & Smek
Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Begreppet

Simon & Lovisa har kommit att bli ett begrepp. Följ två skilda liv som tillsammans kan verka oskiljaktiga. Hihi!