Booooks!

      Nu , för en stund sedan läste jag ut boken på ca 270 sidor, och de tog inte alls lång tid. Läste väl sammanlagt 6 timmar eller så, med flera pauser. :) 
     Jag kan ju inte påstå att de var någon speciellt djup bok, men den var väldans rolig emellanåt och en riktig ungdomsbok. Jag & mamma beställde lite nya böcker igår också, för mig blev de "Ego girl" & någon Barack-Obama-bok. :)
     Ikväll blir de ev. film hos Kristian med Emelie & David.. annars vet jag inte, kollar nog någon film hemma, eller läser någon ny bok, jag har verkligen kommit in i detta med att läsa igen. :)

Ha en bra kväll
Kyss & smek
Lovisa


Kommentarer
Postat av: jenny

Lovisa, my dear- we need your help. Har du kvar snygge-flyersen som du och simon fixade designen till i din dator till teknikprogrammet? skulle behöva den... saknar er.

Kramar

2009-10-15 @ 14:09:55
Postat av: Anonym

KOLLA IN DETTA INLÄGGET --> http://ceciliesjostrand.blogg.se/2009/october/smygreklam.html DU KOMMER INTE (!!!!) ÅNGRA DIG! ♥

2009-10-15 @ 14:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Begreppet

Simon & Lovisa har kommit att bli ett begrepp. Följ två skilda liv som tillsammans kan verka oskiljaktiga. Hihi!