dannejohansson.blogg.se - kolla in den! ;)

Hej, hej! *Vink*

Dagen började med ett besök på Nisse med Simon. :) Vi snackade lite med Gunther och några andra lärare, sedan satt vi i den älskade cafeterian en stund. Vid 2 plockade Emelie upp mig på shell, så tog vi en tur till Torp. Blev faktist LITE shopping, men Emelie shoppade ju ändå mest! ;) Jag hittade i alla fall någon som jag letat efter i EVIGHETER! :D Senare på kvällen mötte jag åter igen upp Emelie på stan. Vi hyrde en film och gick hem till henne och myste. Efter de blev de en kvällscruzing med Andreas. :)

Idag har jag egentligen inga planer, förutom att jag ska våldgästa Ida M en stund, för hon fyller år, och de ska firas. :)

Kyss & Smek
Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Begreppet

Simon & Lovisa har kommit att bli ett begrepp. Följ två skilda liv som tillsammans kan verka oskiljaktiga. Hihi!