ÄNTLIGEN!

Dan hittade sladden till sin kamera.. lövely.. förvirrad liten pojkeh..

Miss Tropic hemma hos Schlagis på Volly Trollygatan vart det i helgen.. helhäftigt.. snodde ett litet kollage från min älskade Mussi Hawt Boy (som han döpt sej själv till på min mobil...) TACK ANNA SCHLAGER! DU ER BEST!


Dagen efter är alltid min favorit.. Stoffis var nog inte så förtjust i mitt morgonhumör verkar det som.. jag kan inte hjälpa att jag är så lycklig av naturen.. höhö.. morgonstund har.. nåt var det den hade i mun iaf.. så jag å Dan tog vara på dagen, tog en morgonpromenad till Willys och shoppade loss på frukost! WEI!


Mosad Anna och morrontrött Stoffis

Sedan bar det av till slottskogen :) Mys mys! Mussi å Dan är så veliga... vart vi än satt fanns inte tillräckligt snygga killar att kolla på.. så vi gick å gick... duger inte jag känner jag då rent spontant?? LOOK AT ME!! Anyhow... vi såg några skabbiga pingviner också... kul........

Nu ska Simon städa sitt rum... HAH!

Kommentarer
Postat av: Mussi

OMG! Jag önskar jag var där på morgonen också! Eller gör jag?



Och simon.. jag tittade på dig i smyg heeela lördagen. Men var lite blyg för att erkänna det..

2009-06-03 @ 14:27:13
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: Markus

HAHAHAHAHAHAHA!!!!! Fan vad man missar!!!! Men sorry guys think you are as good as dead

2009-06-03 @ 15:15:35
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Begreppet

Simon & Lovisa har kommit att bli ett begrepp. Följ två skilda liv som tillsammans kan verka oskiljaktiga. Hihi!