Aoouui :(

Uscha mej.. Simon åt något not-so-good häromdagen.. fick skyhög feber å min mage mådde inte så bra... febern är borta men magen är tokig fortfarande.. har lyckats få i mig en morot och lite yoghurt på 2 dagar.. hehe.. det är väl kanske såna smällar man får ta när man chillar på andra sidan jordklotet ;)



Känner mig iaf bättre idag.. så passade på att be Pelle beställa upp lite McDonalds innan dom drog ut på stan.. dom drog.. och knappt 5 minuter efter att dom stängt dörren knackade det på.. å där stod en söt liten kines, ursäktade sig och bad om 32 kronor för min hemkörda BigMac & Co med plusmeny... det kändes heeelt okej.. och magen känns inte lika tom och krånglig.. wohoo!

Får försöka ladda upp lite bilder när jag lyckas ta mig till ett bättre nät än det som finns from time to time i vår lägenhet.. hmpf...

Kommentarer
Postat av: Dan

jag gillar inte att du skriver "söt" om andra män

2009-06-23 @ 19:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Begreppet

Simon & Lovisa har kommit att bli ett begrepp. Följ två skilda liv som tillsammans kan verka oskiljaktiga. Hihi!