Heathrow

Sitter pa Terminal 5 pa vad jag hort ar Europas storsta flygplats. Vantar pa mitt flyg till Beijing. Jag vart ganska stressad nar mamma sa att 2,5 timmars bytestid var tajt om tid.. hon sa att hon fatt sta i securitycheck koer o vantat i timmar.. hmm.. den forsta kon jag kom fram till var smockfull.. sa jag gick vidare.. fran security nr 30 o fortsatte till nummer 2. Den var helt tom. Hehe. Sa nu hade jag helt plotsligt over 2 timmar att doda inne pa flygplatsen. Hmm.. det ar mycket mojligt att det ar varldens storsta flygplats.. men va fan.. det finns inte ens McDonalds.. *chockad*

Hors nar jag ar framme i Kina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Begreppet

Simon & Lovisa har kommit att bli ett begrepp. Följ två skilda liv som tillsammans kan verka oskiljaktiga. Hihi!