Bloggish time!

    

Lovisa Andersson, 18 år, as rolig och snäll! Jag och Simon har startat denna blogg för att vi ska bli stans coolaste bloggare. *naat! Vi startar denna för att vi ska blogga dagligen om våran resa till Hollan/Belgien/Tyskland, som vi två och 38 andra elever skall åka på, för Innovatum Science Center. Vi skall hjälpa dem med att utvärdera olika Science Center i Holland, Belgien och Tyskland. KANONKUL! Vi kommer även att försöka ladda upp bilder under tiden vi är på resan.

Hoppas att ni kommer tycka bloggen är LITE underhållande i alla fall!

Okej, varför bloggar jag nu egentligen? Jag borde nana sött nu! Jag åker till Holland om 4 timmar, men måste upp om 2 timmar, är de ens någon ide att sova nu? Tror jag ska föröska i två timmar i alla fall!

Tyvärr har jag ingen lika gedigen och spännande lista som Simon att visa upp gällande min framtid. Kan väl i alla fall haka på Studenten 5 Juni! :)

Nu måste jag sova! GOD NATT! Håll utkik efter nästa uppdate, som kan ske från vilken del av Europa som helst. :)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Lovisa- ta nu inte hand om alla- inte ens Jörgen- kom ihåg att du inte är lärare ännu. Nu är du elev och på "skolresa"- ha kul- må gott!!!!!!

//Jenny

2009-03-16 @ 14:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Begreppet

Simon & Lovisa har kommit att bli ett begrepp. Följ två skilda liv som tillsammans kan verka oskiljaktiga. Hihi!