Bye bye via Bremen.

Det borde inte vara tillåtet att vara vaken innan klockan 6 tycker jag... men det var jag iaf idag.. jag är lite imponerad..
Vi har packat ihop ganska fint och ska gå ner å äta lite frukost strax, sen går bussen halv 8 å vi är off to Bremen, Germany.

I Bremen ligger det sista Science Centret som vi ska kika på, Universum heter det visst. Ska bli kul. Efter det är det raka vägen hem till svedala.

Vad som verkligen inte är speciellt kul är att vi redan ska åka. Hotellet och byn och allt är verkligen sjukt mysigt här. Sedan har vi verkligen haft tur med vädret. Igår i Belgien pekade termometern på 18 grader. Mumma. Låt mig stanna.

Nu får vi packa ihop allting här, uppdateringar om vår sista dag kommer inatt eller imorgon! :)

See ya!

Kommentarer
Postat av: annasofia

kom hem till mig simon <3

2009-03-19 @ 09:56:30
Postat av: Pingu

Snälla, sortera bort alla graverande foton på Jörgen (han är trots allt ganska snäll samt behöver behålla jobbet för att betala av på BMWn)

Pingu

2009-03-19 @ 11:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Begreppet

Simon & Lovisa har kommit att bli ett begrepp. Följ två skilda liv som tillsammans kan verka oskiljaktiga. Hihi!