God morgon

Simon som när han låg och sov inte hade någon som helst tanke på att han skulle upp särskilt tidigt och absolut inte att han skulle till Holland av alla ställen så snart han vaknat. Därför blev han mäkta förvånad när Lovisa ringde honom klockan 03:26 (efter en timma och 45 minuters sömn). Vad tusan är det för fel på kvinnan? Fattar hon inte att jag sover.. vi ska ju ha engelska-lektion kl 8:15...
Men det var ju inget större fel på henne den här gången.. sjönk ner ganska snabbt att hon bara var gullig och skulle kika in så jag inte försov mig :D Lovisa, som bor granne med resecentrum, ska nämligen få skjuts av sin mamma dit.. så hon erbjöd sig att ta vägen via lextorp och hämta upp mig :D

Det tycker jag är himla snällt...!

Kommentarer
Postat av: Owe

Visst är hon snäll, men ni är ju okay allihop och erat umör på morronkulan var imponerande. (Bilder finns på vår hemsida http://www.nilsericson.se/ne/ Och som vanligt var alla i tid :-)

Ta väl hand om Jörgen (han var den ende som såg orolig ut :D :D)

Ha en riktigt go tur!

Owe

2009-03-16 @ 08:27:19
Postat av: Anonym

Tur att Lovisa är med och tar hand om Simon! Se til att ta med honom hem också är du gullig.. saknar han änna lite ;)

2009-03-17 @ 21:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Begreppet

Simon & Lovisa har kommit att bli ett begrepp. Följ två skilda liv som tillsammans kan verka oskiljaktiga. Hihi!